FAQ
Hoe kan ik jullie bereiken?
Voor kleine en grote vragen zijn we per e-mail en per telefoon bereikbaar. Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
- Je kunt ons mailen via het contactformulier, gewoonlijk reageren we binnen 24 uur op werkdagen.
- Door ons te bellen op +31106690510 (van maandag tot en met vrijdag 9:00 uur tot 17:00 uur).
Als je belt over een bestelling kunnen we je sneller helpen als je een bestelnummer bij de hand hebt.
Wat zijn de verzendkosten?
Als je binnen Nederland besteld en de totale bestelwaarde is hoger dan € 40,- betaal je geen verzendkosten.
Als je naar een ander land besteld, je bestelling bevat geen koffie en/of thee en/of heeft een waarde lager dan € 40,- gelden er verzendkosten. Een overzicht van de verzendkosten kun je vinden op de onderstaande pagina.
Bekijk ook een uitgebreid overzicht van alle bezorgopties en leverkosten van Emaille Bordjes.
Hoe kan ik retourneren?
Retourneren kan als je binnen 14 dagen na ontvangst je retourzending aanmeld via het online retouraanmeldformulier.
Let op: gelijk na het aanmelden verschijnen de retourinstructies in je scherm. Je ontvangt dus geen e-mail. Als je de instructies kwijt bent en je wilt ze opnieuw zien kun je het online aanmeldformulier opnieuw invullen.
Wat kost retourneren?
U betaald zelf de verzendkosten voor een retourzending. Vanuit Nederland, België en Duitsland kunnen we voorgefrankeerde verzendlabels tegen gereduceerd tarief aanbieden.
Lees hier meer over op de retourneren pagina.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
We hebben een paar kleine en simpele spelregels voor het retourneren van producten om te voorkomen dat er misbruik van gemaakt wordt:
- Binnen 14 dagen na ontvangst moet je aankondigen dat je de bestelling terugstuurt
- Na de aankondiging heb je nog 14 dagen de tijd om de bestelling daadwerkelijk retour te sturen
- Je voegt een retourformulier toe aan je retourzending
- Je hebt het artikel niet gebruikt, gewassen, gedragen, opgehangen of gemonteerd.
- Koffie-, thee- of voedingsverpakkingen zijn ongeopend.
- Het artikel is niet gepersonaliseerd, bijvoorbeeld bedrukt met je eigen naam of iets anders.
- Je hebt de originele verpakking van het product nog
- Je hebt een eventuele beschadiging niet zelf geprobeerd te repareren
- Je hebt je retourzending aangemeld via het online aanmeldformulier.
Ik kan mijn huis niet uit, kun je mijn retourzending ophalen?
Ja dat is geen probleem als je in Nederland woont. Bel even met de klantenservice op +31106690510 om een ophaal-afspraak te maken. We kunnen altijd een dag afspreken dat we langs komen om je retour op te halen. Helaas kunnen we daarvoor nooit een precies tijdstip afspreken.
Hoe werkt de betaling?
Je kunt bij ons betalen met iDeal, creditcard (VISA/Mastercard), Apple Pay, KBC, Bancontact, PayPal of achteraf betalen op factuur. Tijdens het afrekenen kunt u de gewenste methode kiezen en de stappen volgen.
Bestelling wijzigen of annuleren
Heb je net een bestelling geplaatst, kom je er achter dat je iets bent vergeten. Geen probleem! Neem direct contact met ons op, wij lossen het op als de bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten. Net zoals dit trouwens geldt voor het annuleren van een bestelling, dat kan altijd nog zolang de bestelling ons magazijn niet heeft verlaten.
Is het pakketje al verzonden? Dan kan je deze natuurlijk gewoon weer retour sturen zodra je hem hebt ontvangen. Mocht je de bezorger treffen en er zeker van zijn dat je de bestelling niet meer wilt ontvangen, dan kan je het pakketje actief weigeren. Geef gewoon aan dat je het pakketje niet wilt hebben, dan zorgt de bezorger ervoor dat het pakketje weer retour komt naar ons.
Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos.
Waar is mijn bestelling nu?
We houden je op de hoogte! Dat doen wij per mail op de volgende manier ...
- De bestelling is correct afgehandeld, dan ontvang je een e-mail met de orderbevestiging.
- De bestelling heeft ons magazijn verlaten, dan ontvang je een e-mail met de verzendbevestiging.
Hoe moet ik de status in de gaten houden of mijn pakket dan volgen?
Als je een account hebt aangemaakt, kan je inloggen om de status van je bestelling in de gaten te houden (+ vele andere voordelen vinden). Binnen je account kan je ook de track 'n trace code van jouw bestelling vinden. In de meeste gevallen zal je deze ook per e-mail hebben ontvangen. Als een bestelling heeeel klein is, kunnen we deze nog met de post versturen. In dit laatste geval kan je deze niet via de website van de vervoerders volgens, dus zal je ook geen track 'n trace code ontvangen.
Mijn bestelling of een deel daarvan is kapot geleverd
Is je product defect, beschadigd of incompleet geleverd? Dan gaan we dat oplossen. Lees hieronder wat je kunt doen.
Product omruilen
Weet je zeker dat je product kapot is? We raden je aan om de gebruikershandleiding nogmaals goed te bekijken. Heeft dit niet geholpen? Dat is vervelend. Wanneer het product in originele staat met verpakking bij ons binnenkomt, ruilen we het product binnen 14 dagen na de aankoop graag voor je om.
Product omruilen, makkie.
- Vul het aanmeldformulier in en volg de instructies, wil je een defect product omruilen en woon je niet in Nederland? Neem dan contact met ons op.
- Gebruik onze doos of een blanco doos om het product in te pakken.
- Breng je retour naar een afgeefpunt bij jou in de buurt. Zodra we je retour hebben ontvangen in ons magazijn, versturen we dezelfde dag nog je nieuwe product. Je ontvangt hiervan een bevestiging per mail.
Zelf je retour afhandelen?
Dat mag, adresseer je pakje aan:
6WAYS t.a.v. Emaille Bordjes
Westgaag 94 a
3155 DJ, Maasland
Je draagt zelf de verantwoordelijkheid voor de zending richting ons.
Ik wil ruilen, hoe doe ik dat?
Van ruilen komt huilen. Daarom geven wij alleen geld terug. Wil je het product omruilen voor een ander product? Dan stuur je het product terug zodat je het aankoopbedrag terug ontvangt. Je kunt dan zelf een nieuwe bestelling plaatsen.
Ik wil een factuur met BTW ontvangen
De factuur voor je administratie verzenden we in de bijlage van de verzendbevestiging. Je ontvangt deze dus op het moment dat je bestelling verzonden wordt.
Kun je de BTW verleggen?
Ben je ondernemer buiten Nederland maar binnen de EU? Dan kun je de BTW automatisch verleggen tijdens het afrekenen via de website. Het factuur- en verzendadres dient hetzelfde te zijn en overeen te komen met de gegevens zoals bekend bij de Europese Unie. Vul tijdens het afrekenen je BTW nummer in zonder puntjes, spaties of streepjes (bijvoorbeeld BE012345678). Controleer in de laatste stap bij het kiezen van de betaalmethode of de vermelde BTW 0 euro is. Indien dit niet het geval is controleer je de of de adresgegevens overeenkomen met het opgegeven BTW nummer.
Nadat je de bestelling geplaatst en betaald hebt, kunnen we de BTW niet meer verleggen.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Levering binnen 24 uur (in de meeste gevallen). Als u doordeweeks bestelt kunnen we bijna alle producten de volgende dag al leveren. Op de productpagina vindt u direct onder het blok met de prijs de opties die u heeft qua bezorging. In uw winkelmandje en tijdens het afrekenen staat de leverdag per verzendmethode aangegeven.
Bekijk ook een uitgebreid overzicht van alle bezorgopties en leverkosten van Emaille Bordjes.
Ik heb een grote bestelling geplaatst, hoe wordt deze bezorgd?
Bijna alle zendingen worden vervoerd door DHL, DPD of PostNL afhankelijk van de bestemming, omvang en het gewicht. Als een zending opgesplitst kan worden in meerdere dozen/zendingen doen we dat meestal. In sommige gevallen brengt onze eigen koerier je bestelling. Meestal is dat vanaf 150 kg of als de totale omvang van je bestelling meer dan 2.5m3 is.
Als het een palletzending betreft nemen we altijd even contact met je op om de levering te bespreken. Voor grote bestellingen (150kg+) raden we daarom ook altijd aan om een telefoonnummer op te geven tijdens het afrekenen.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Als het product direct uit voorraad leverbaar is meestal wel. Echter produceren wij bijna dagelijks waardoor sommige producten pas gemaakt worden nadat u heeft afgerekend. Je kunt daarom het beste even bellen met +31106690510 om een afspraak te maken over het ophalen van je bestelling.