Beoordeeld met 4.7 / 5 op basis van  Google klantreviews 

Veel gestelde vragen

 

 

Levering en verzending

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Na betaling van uw bestelling zal de bestelling gemiddeld binnen 1 werkdag worden afgeleverd op het afleveradres.

Dit is echter niet van toepassing wanneer u een item heeft besteld wat speciaal voor u gemaakt moet worden of wanneer dit anders is aangegeven, de levertijd hiervan is tussen de 4 en de 8 weken met een gemiddelde van 6 weken. Als u bij uw bestelling vraagt om de levertijd, zullen wij u een preciezere leverdatum kunnen geven. U kunt dit na het plaatsen van een bestelling ook per e-mail opvragen via onze klantenservice.

Bij elk artikel wordt een indicatie van de geschatte levertijd aangegeven op de productpagina. Wij bezorgen alle artikelen in uw bestelling, indien mogelijk, in één pakket. De verzendkosten betalen wij en zijn voor u dus ten alle tijden gratis.

Kan ik een preciezere indicatie krijgen van de te verwachten leverdatum?

Gemiddeld is de levertijd 6 weken van de borden welke per bestelling geproduceerd moeten worden. We kunnen nagaan of de productiemanager een preciezere leverdatum kan opgeven. Dit kan echter wel tot 3 dagen duren omdat dit per e-mail gaat en deze wordt maar een enkele keer per week door de productie beantwoord.
Als u bij uw bestelling vraagt om de levertijd, zullen wij u een preciezere leverdatum kunnen geven. U kunt dit na het plaatsen van een bestelling ook per e-mail opvragen via onze klantenservice.

Waarom is de leverdatum een schatting en niet exact?

De meeste borden worden per bestelling op volgorde gemaakt. Dit wordt gedaan in een productierun. Eenmaal per 4 of 6 weken komt een productierun binnen op het depot waarna de borden direct worden opgestuurd naar onze klanten.

De aangeven leverdatum is een indicatie die wordt berekend aan de hand van een aantal variabelen. In de meeste gevallen komt dit goed uit of is de levertijd korter. Het kan soms voorkomen dat wij een bord toevoegen aan een productierun en dit net te laat wordt gedaan om het bord nog met de lopende productierun mee te krijgen. In dit zeldzame geval kan het voorkomen dat de levertijd uitloopt tot maximaal 8 weken.

Ruilen en/of retourneren

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Retourneren is in de meeste gevallen geen enkel probleem. Voor instructies en voorwaarden kijkt u op de speciale retourpagina.

Wat zijn de ruilmogelijkheden?

Ook ruilen is in de meeste gevallen geen enkel probleem. Voor instructies en voorwaarden kijkt u op de speciale retourpagina.

Het product emaille

Wat is emaille precies?

Emaille is een handgemaakt natuurproduct. De basis wordt gevormd door een grote stalen plaat. Daar snijden we kleinere stukken uit in de gewenste vorm en grootte. Op de stukken staal brengen we een speciale ondergrond coating aan. Hierop komt de achtergrond kleur van de afbeelding en/of de tekst. Vervolgens brengen we de andere kleuren aan. Na het aanbrengen van elke kleur gaat het bordje de oven in bij een temperatuur van ongeveer 800 graden celsius.
Voor meer informatie over ons of over het product emaille kunt u de informatiepagina raadplegen.

Waar worden de emaille bordjes geproduceerd?

De borden die speciaal gemaakt moeten worden, zullen worden gemaakt in een kleine fabriek in Roemenië.
De borden worden toegevoegd aan een productierun met borden welke vergelijkbaar zijn in de afmetingen. Wanneer er genoeg borden in de productierun staan om het staal te kunnen snijden, wordt de productie gestart en duurt het niet lang meer voordat de borden terug zijn bij ons op het depot.

Laden...